Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija

Kviečiame susipažinti su Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija     

Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazija yra ugdymo įstaiga.

Toliau tekste Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnaziją vadinsime progimnazija.

Jeigu norite susisiekti su progimnazija, Jūs galite:

  • paskambinti telefonu.

Progimnazijos telefono numeris yra

+370 667 43 211.

  • atsiųsti elektroninį laišką.

Progimnazijos elektroninis paštas yra mazvydas@mazvydas19.lt

Atvykti į Progimnaziją.

Progimnazijos adresas yra Baltijos pr. 53,

Klaipėda.

Progimnazijos pašto kodas yra LT-94125.

Kada dirba progimnazija?

Pirmadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos.

Antradienį nuo 8 valandos iki 17 valandos.

Trečiadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos.

Ketvirtadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos.

Penktadienį nuo 8 valandos iki 17 valandos.

Ką daro Progimnazija?

Progimnazija yra ugdymo įstaiga,

kuri rūpinasi mokinių mokymu šiose klasėse:

1. klasėje;

2. klasėje;

3. klasėje;

4. klasėje;

5. klasėje;

6. klasėje;

7. klasėje;

8. klasėje.

Progimnazijoje mokiniai mokosi daug dalykų.

Pavyzdžiui, mokosi:

skaityti,

rašyti,

skaičiuoti,

kitų šalių kalbų,

istorijos,

muzikos,

dailės,

kitų dalykų.

Progimnazijoje dirba:

  • mokytojai,
  • mokinio švietimo pagalbos specialistai,

Mokinio pagalbos specialistai

padeda vaikams, kuriems mokykloje

atsidanda sunkumų.

Pavyzdžiui, labai sunku mokytis.

  • mokinio padėjėjai,
  • kiti darbuotojai.

Progimnazijos direktorė yra Lina Stancelienė.

Su direktore susitikti galite kiekvieną ketvirtadienį

nuo 16 valandos iki 18 valandos.

Jūs galite parašyti elektroninį laišką.

Elektroninio pašto adresas yra lina.stanceliene@mazvydas19.lt

Jūs taip pat galite paskambinti.

Progimnazijos telefono numeris yra

+370 667 43210.

Daugiau apie progimnaziją galite sužinoti internete.

Paspauskite mėlyną nuorodą:

https://mazvydas19.lt/

Tada Jums atsidarys interneto puslapis.

Progimnazijos interneto puslapyje

svarbiausia informacija yra parašyta

lengvai suprantama kalba.

Jeigu norite skaityti informaciją

lengvai suprantama kalba,

paspauskite mėlyną skaitančio žmogaus ženklą.

Tai yra lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Skaitančio žmogaus ženklą rasite

interneto puslapio viršuje.

Progimnazijos interneto puslapyje svarbiausia informacija taip pat yra parodyta gestų kalba.

Gestų kalba yra ženklų kalba.

Kai žmogus kalba gestų kalba, jis judina:

  • rankas
  • arba kitas kūno dalis.

Jeigu norite pamatyti informaciją gestų kalba,

spauskite rankų ženklą.

Autoriai

Teksto originalą parengė: Klaipėdos Martyno Mažvydo progimnazijos pavaduotoja ugdymui Lina Eivienė
Tekstą lengvai suprantama kalba rengė: Lina Eivienė
Tekstą vertino: Dalia Keperšaitė
Teksto vertinimą koordinavo: Paula Stašaitienė

Iliustracijų šaltiniai:


Šis tekstas yra parašytas lengvai suprantama kalba

Lengvai suprantama kalba reikalinga žmonėms, kuriems yra sunku skaityti ir suprasti įprastus tekstus. Lengvai suprantama kalba padeda jiems sužinoti naujos informacijos.

Tokių tekstų jau yra įvairiose pasaulio šalyse.

Lengvai prieinama kalba - ikonos

© Europos lengvai suprantamos kalbos simbolis.

Daugiau informacijos


  • Elektroninis dienynas
  • Tėvams
  • Mokiniams
  • Mokytojams
Pamokų laikas 1 klasei
Pertrauka
  • 1. 08.00—08.35
  • 2. 08.55—09.30
  • 3. 09.50—10.25
  • 4. 11.05—11.40
  • 5. 12.20—12.55
  • 6. 13.15—13.50
2-8 klasių pamokų laikas
Pertrauka
  • 1. 8.00—8.45
  • 2. 8.55—9.40
  • 3. 9.50—10.35
  • 4. 11.05—11.50
  • 5. 12.20—13.05
  • 6. 13.15—14.00
  • 7. 14.10—14.55
  • 8. 15.05—15.50